Премини към основното съдържание

810 Вписване в регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра

Услуги

Услуги по правоспособност за дейности по геодезия, картография или кадастър

    • Агенция по геодезия, картография и кадастър извършва вписвания в регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра - физически и юридически лица.
  • Регистрация
  • Стопанска дейност:
    • Защита на класифицирана информация
  • На основание на:
    • Закон за кадастъра и имотния регистър - чл. 18
    • Наредба № 3 от 16.02.2001 г. за водене и съхраняване на регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра - чл. 10,, чл. 11 и чл. 12
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
    • Изпълнителен директор
  • Срок за предоставяне:
    • До 30 работни дни от постъпване на заявлението.
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • До настъпване на изменение в обстоятелствата.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Изпълнителен директор
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Ред за обжалване, съгл. чл.18, ал.3  от ЗКИР:

      - Подавате жалба до министъра на регионалното развитие и благоустройството 

      Ред за обжалване, съгл. чл.18, ал.4 от ЗКИР:

      - Подавате жалбата до съответния Административен съд.

      Срок за обжалване:

      - 14-дневен от получаване на съобщението за издаване на административния акт.

  • Ограничения и условности:
    • Услугата се предоставя по електронен път:

      1.       Чрез Кадастрално-административната информационна система (КАИС).

      За да заявите услугата по електронен път трябва да разполагате с регистрация в Кадастрално-административната информационна система (КАИС)   и квалифициран електронен подпис

      2.       Чрез Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ)

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
  • Публичен регистър:

Административни звена

Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:

Отдел "Контрол"

Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Витоша, обл. София (столична), общ. Столична, р-н Витоша, ул. Мусала № 1, п.к. 1618
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 8188305
Адрес на електронна поща: Виж имейла...
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания

Дирекция "Геодезия и картография"

Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Витоша, обл. София (столична), общ. Столична, гр. София, р-н Витоша, ул. Мусала № 1, п.к. 1618
Код за междуселищно избиране: 02
Адрес на електронна поща: Виж имейла...
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания

Изисквания, процедури, инструкции

Начин на заявяване на административната услуга

Услугата се заявява:

- На място в административното звено на регистъра на правоспособните лица – гр. София, ул. Мусала № 1(сградата на АГКК, служебен вход);

- Чрез куриерска служба по избор и за сметка на заявителя;
- По електронен път чрез уеб портала за онлайн услуги КАИС;
- Чрез ССЕВ.

Необходими документи

1. За физически лица:

Заявление;

Копие от документ за завършено висше образование по геодезия, магистър – инженер;

Трудова автобиография;

Документ, удостоверяващ наличие на двегодишен стаж в областта на кадастъра;

Физическите лица – еднолични търговци освен горните документи прилагат и:

Документ от НАП, удостоверяващ броя на осигурените лица по трудов договор в едноличния търговец - оригинал;

Списък на постоянния специализиран състав, включително на правоспособните физически лица, съдържащ трите имена, ЕГН, специалност, заемана длъжност, подпис и дата.

2. За юридически лица:

Заявление;

Удостоверение от НАП за броя на осигурените лица по трудов договор в юридическото лице, оригинал;

Списък на постоянния специализиран състав на юридическото лице, съдържащ трите имена, ЕГН, специалност, заемана длъжност, подпис и дата.

Форма и начин на предоставяне

Заявлението се предоставя за разглеждане от Комисия, назначена от изпълнителния директор на АГКК. Комисията разглежда документите и изготвя доклад и протокол, в който описва взетите решения. Въз основа на изготвените документи и решения се издава заповед за вписване на лицето в регистъра на правоспособните лица.

Заповедта се получава от  лицето:

- На място в административното звено на регистъра на правоспособните лица в АГКК;

- Чрез куриерска услуга по избор и за сметка на заявителя.

Образци

Заявление от физическо лице за вписване в регистъра на лицата правоспособни да извършват дейности по кадастър

Заявление от едноличен търговец за вписване в регистъра на лицата правоспособни да извършват дейности по кадастър

Заявление от юридическо лице за вписване в регистъра на лицата правоспособни да извършват дейности по кадастър

Нормативна уредба

Наредба № 3 от 16.02.2001 г. за водене и съхраняване на регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра

Наредба № 3 от 16.02.2001 г. за водене и съхраняване на регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра

Заплащане

Не се заплаща за услугата

slogan bg