Премини към основното съдържание

Старши експерт „Административно обслужване“ Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) Пазарджик

Тип обява
Обява за работа
Статус на обява
Отворена
КЛАСИРАНЕ

на кандидатите в конкурса за длъжността старши експерт „Административно обслужване“ в СГКК Пазарджик, специализирана администрация при АГКК

           На основание чл. 44, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, въз основа на проведения конкурс, комисията класира следните кандидати, показали най-високи резултати:


Първо място – Т. Б. И. – Заявление с вх. № 05-7809/23.09.2025 г.;
Второ място – И. М. М. – Заявление с вх. № 05-7710/18.09.2025 г.;
Трето място – В. П. А. – Заявление с вх. № 05-7920/25.09.2025 г.

 

               ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ: ............... /П/................
                                                           
                                                                ИНЖ. АНГЕЛ ЮРУКОВ

 

СПИСЪК

на допуснатите и недопуснатите кандидати до участие в конкурс
за длъжност: старши експерт „Административно обслужване“ в Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) Пазарджик, специализирана администрация при АГКК 
     
Конкурсната комисия, определена със заповед № РД-13-91/02.10.2025 г. на Изпълнителния директор на АГКК, реши:

I.    Допуска до конкурс следните кандидати:
1.    И. М. М.    -    Заявление с вх. № 05-7710/18.09.2025 г.;
2.    Т. Г. Л.    -    Заявление с вх. № 05-7779/19.09.2025 г.;
3.    С. М. А.    -    Заявление с вх. № 05-7808/23.09.2025 г.;
4.    Т. Б. И.    -    Заявление с вх. № 05-7809/23.09.5025 г.;
5.    В. П. А.    -    Заявление с вх. № 05-7920/25.09.2025 г.;
6.    И. Б. С.    -    Заявление с вх. № 94-220/25.09.2025 г.;
7.    М. К. С.    -    Заявление с вх. № 94-223/26.09.2025 г.;
8.    Л. Г. Г.    -    Заявление с вх. № 94-224/26.09.2025 г.;
9.    Т. П. И-М    -    Заявление с вх. № 05-8003/26.09.2025 г.;
10.    В. Г. Л.    -    Заявление с вх. № 05-8022/29.09.2025 г.;
11.    С. С. К.    -    Заявление с вх. № 05-8083/30.09.2025 г.;
12.    Р. К. М.    -    Заявление с вх. № 52-1265/30.09.2025 г.;
13.    К. Д. П.    -    Заявление с вх. № 05-8091-30.09.2025 г.;
14.    Н. К. К.    -    Заявление с вх. № 05-8093/30.09.2025 г.;
15.    Е. Й. С.    -    Заявление с вх. № 05-8101/30.09.2025 г.

II.    Недопуснати до конкурса кандидати: 
1.    Ц. Й. Я.    -    Заявление с вх. № 05-7735/18.09.2025 г. - Кандидатът не е представил диплома за висше образование,  ОКС - бакалавър, съгласно минималните изисквания за заемане на длъжността, съгласно КДА;
2.    Н. И. М.    -    Заявление с вх. № 05-7832/23.09.2025 г. - Кандидатът не е представил официални документи за стаж, които да удостоверят минимално изискуемия професионален опит за заемане на длъжността, съгласно КДА;
3.    С. Г. Й.    -    Заявление с вх. № 05-7955/26.09.2025 г. - Кандидатът не е представил диплома за висше образование,  ОКС - бакалавър, съгласно минималните изисквания за заемане на длъжността, съгласно КДА;
4.    Д. Е. Ш.    -    Заявление с вх. № 05-7994/26.09.2025 г. - Кандидатът не е представил официални документи за стаж, които да удостоверят минимално изискуемия професионален опит за заемане на длъжността, съгласно КДА;
5.    М. А. Т.    -    Заявление с вх. № 05-8077/30.09.2025 г. - Кандидатът не е представил официални документи за стаж, които да удостоверят минимално изискуемия професионален опит за заемане на длъжността, съгласно КДА.


III.    Допуснатите кандидати до конкурса за длъжността старши експерт „Административно обслужване“ в СГКК Пазарджик, специализирана администрация при АГКК, трябва да се явят на тест на 16.10.2025 г. (четвъртък) от 11:00 часа в сградата на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, на адрес: гр. София, кв. Бъкстон, ул. „Мусала“ № 1.
Кандидатите да носят документ за самоличност.
Интервюто с успешно издържалите теста кандидати ще се проведе на 16.10.2025 г. в 13.00 часа на посочения адрес.

В съответствие с разпоредбата на чл. 34, ал. 5 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, комисията взе решение за системата за определяне на резултатите и минималния резултат, при който кандидатът се счита за успешно издържал теста:

В теста кандидатите трябва да отбелязват със син химикал буквата на верния отговор, като я очертаят със знака „О“.
В теста кандидатите нямат право да поправят, дописват или изтриват вече избран отговор, както и да отбелязват повече от един отговор на всеки отделен въпрос. В тези случаи ще се счита, че на съответния въпрос е отговорено невярно. Липсата на отговор не носи точки. Максималният резултат, който може за бъде постигнат при правилно решен тест, е оценка 5,00. Минималният резултат за допускане до интервю е оценка 4,00 или правилен отговор на поне 15 въпроса от теста.

Скалата за оценка е следната:
При 20 правилни отговора – оценка 5,00;
При 18-19 правилни отговора – оценка 4,50;
При 16-17 правилни отговора – оценка 4,25;
При 15 правилни отговора – оценка 4,00;
По-малко от 15 правилни отговора – оценка неиздържал.
Време за решаване на теста – 40 минути.
Кандидатите получили оценка „неиздържал“ не се допускат до интервю.

Интервюто ще съдържа въпроси за установяване в каква степен кандидатът притежава професионалните и деловите качества, необходими за изпълнението на длъжността, в съответствие с критериите за преценка на кандидатите - Приложение № 5 към чл. 42, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
Минималният резултат, при който кандидатите се считат за успешно издържали интервюто – минимум оценка 4,00.

Крайният резултат на всеки кандидат е сбор от: оценката от теста, умножен по коефициент 3 и оценката от интервюто, умножена по коефициент 5.

IV. Информационни източници, които кандидатите могат да ползват за подготовка:
1.    Административнопроцесуален кодекс в частта - Глава пета.
Издаване на административни актове;
2.    Закон за геодезията и картографията;
3.    Закон за държавния служител;
4.    Закона за кадастъра и имотния регистър;
5.    Закон за устройство на територията;
6.    Устройствен правилник на АГКК;
7.    Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри; 
8.    Наредба № РД-02-20-5 от 15 декември 2016 г. за съдържанието, създаването и поддържането на кадастралната карта и кадастралните регистри; 
9.    Наредба за административното обслужване;
10.    Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на МРРБ и от областните управители, приета с Постановление № 175 на МС от 1998 г., посл. изм. ДВ, бр. 2 от 8 януари 2021 г.

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ: ................. / П/ .....................
                                                    /ИНЖ. АНГЕЛ ЮРУКОВ/
 

ОБЯВА

АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР


Обявява конкурс на основание Закона за държавния служител (ЗДСл) и Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) за заемане на длъжността

Старши експерт „Административно обслужване“
Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) Пазарджик, специализирана администрация при Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК),

с изисквания, както следва:
1. Минимални и специфични изисквания, които са предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
1.1. Образование - висше; минимална образователна степен „бакалавър“;
1.2.Професионална област, предпочитана специалност - няма;
1.3. Минимален професионален опит - 1 година;
1.4. Минимален ранг - IV младши.

Кои сме ние?
       Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК) е единствената институция по закон, която създава, поддържа и предоставя кадастрална, геодезическа и картографска информация в Република  България, като осигурява обществен достъп до тези данни и предоставя услуги, свързани с тях.
        Агенцията включва в структурата си централна администрация и 28 регионални служби по геодезия, картография и кадастър (СГКК). Изпълнява дейности по Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР), по Закона за геодезията и картографията (ЗГК) и по Закона за устройството на Черноморското крайбрежие (ЗУЧК). 
       На нашите служители предоставяме възможност за кариерно развитие и гъвкаво управление на личното време: 
- Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
- Допълнителен платен годишен отпуск; 
- Богат пакет от медицински прегледи и изследвания;
- Групова рискова застраховка „Живот”;
- Гъвкаво работно време /за длъжности и функции, за които е приложимо/;
- Средства за представително облекло;
- Ежегодно участие в обучения и повишаване на професионалната квалификация;
- Средства за корекция на зрението при работа с видеодисплей, при необходимост.

2. Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител- длъжността се заема по служебно правоотношение.

       При назначаване индивидуалният размер на основната месечна заплата ще бъде определен от органа по назначаване съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за заплатите в Агенцията по геодезия, картография и кадастър. За конкурсната длъжност тя е до 2700 лв.

3. Допълнителни умения и способности за:
- Аналитична компетентност - събиране, обработване и анализ на информацията и предлагане на ефективни решения.
- Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания. 
- Работа в екип - участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.
- Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма.
- Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите.
- Професионална компетентност - познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на АГКК.
     - Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.

Кратко описание на длъжността:
- Участва в административното обслужване с кадастрална информация, като спазва регламентите на Наредбата за административното обслужване.
- Участва в организацията и съхраняването на необходимите архивни копия.
- Изпълнява заявени услуги.
- Отразява постъпилите от службите по вписвания данни по реда на чл.86 от ЗКИР.
- Извършва контрол, приемане и процедиране на материали по Глава VI на ЗКИР. 
- Разработва методологии за воденето на отчети и статистика по различни показатели във връзка с кадастъра за региона на службата.
- Участва при подготовката на данни и материали за технически задания за територията на областта.
- Обобщава и систематизира информация за воденето на отчети и статистика по различни показатели във връзка с кадастъра и с дейността на службата.  
- Събира и систематизира данни от извършени проверки, подготвя становища и отговори по постъпили искания, възражения, писма и др.

4. Начин за провеждане на конкурса:
4.1. Решаване на тест;
4.2. Интервю с кандидатите.

5. Необходими документи за участие в конкурс: 
5.1. Заявление за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл. Към заявлението се прилагат:
5.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
5.4. Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина /при наличие на такъв/;
5.5. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.

6. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

7. Документи за участие в конкурса се подават в 14-дневен срок от публикуване на обявлението (до 17:00 ч. на 30.09.2025 г.) в деловодството на АГКК - гр. София, кв. „Бъкстон“, ул. „Мусала“ № 1 и в СГКК Пазарджик, на адрес: гр. Пазарджик, ул. „Цар Шишман“ № 2, ет. 5 по един от следните начини:
- лично от кандидата на посочения адрес;
- чрез пълномощник, като в този случай е необходимо да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса;
- на имейл: Виж имейла..., като заявлението и декларацията трябва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на заявленията - лично или чрез пълномощник, кандидатите се уведомяват от служителите, определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите на подаване на документите по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.

8. Списъците и други съобщения във връзка с обявената конкурсна длъжност се обявяват на интернет страницата на Агенцията - www.cadastre.bg.

9. Информация за конкурса се предоставя на кандидатите в отдел „Човешки ресурси” на АГКК, на телефон 02/8188309.

Образци на заявление за участие в конкурса и на декларация могат да се изтеглят от раздел „Конкурси“ на сайта на Административния регистър: http://iisda.government.bg/competitions.

Забележка: Документи, прикачени по настоящата обява в jobs.bg, изпратени по куриер или друг вид поща, няма да бъдат приемани и ще бъдат връщани на подателя.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите, както и информация за пречките за назначаване.
 

slogan bg