Премини към основното съдържание

Подбор при мобилност по чл. 81а от ЗДСл за длъжността Главен експерт - отдел „Финансово-стопански дейности“, дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, обща администрация при АГКК

Тип обява
Обява за работа
Статус на обява
Затворена
ОБЯВА

АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР обявява Подбор при мобилност  по чл. 81а от Закона за държавния служител и Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)

1. Административна структура - Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК);
1.1 Звено - отдел „Финансово-стопански дейности“, дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, обща администрация при АГКК;
2. Област, община, населено място -  гр. София;
3. Длъжност - главен експерт;
4. Професионално направление - Икономика; 
5. Длъжностно ниво - Експертно ниво 3;
- тип мобилност - Преминаване на държавна служба в друга администрация (81а от ЗДС)
6. Минимална образователна степен - Бакалавър;
7. Минимален професионален опит - не по-малко от 3 година;
8. Минимален ранг -IV младши;
9. Мин. размер на основната заплата - 933 лв.;
10. Брой места - 1 брой;
11. Специфични изисквания за длъжността – 
     Изисквания за заемане на длъжността:
     1. Минимални и специфични изисквания:
     - Длъжностно ниво по Класификатора на длъжностите в администрацията(КДА) -7;
     - наименование на длъжностното ниво по КДА – експертно ниво 3;
     - минимална образователно – квалификационна степен „Бакалавър“;
     - минимален професионален опит – не по-малко от 3 година; 
     -  минимален ранг – IVм.
     2. Допълнителни изисквания:
       - професионални области на висшето образование – икономика, финанси, счетоводство и контрол;
       - да познава нормативните актове, регламентиращи финансовата дейност, счетоводната отчетност и вътрешно-финансовия контрол;
       -  добри компютърни умения.

12. Начин за провеждане на подбора: 
Начин на провеждане на подбора: - по документи; - събеседване 

13. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика 
             - осчетоводява ведомости за заплати, ведомости за допълнително възнаграждение и граждански договори;
       - осчетоводява движението на активите – заприходяване, преместване от ЦУ в СГКК и обратното,  както и между СГКК. Осчетоводява преоценката на активите съгласно ДДС №20 / 2004 г. и  тяхното бракуване във връзка с изготвени протоколи след проведена инвентаризация в АГКК;
      - изготвя Приложение 8 за капиталовите разходи и обяснителната записка към него /месечно, тримесечно, при изготвяне на тригодишна бюджетна прогноза и разпределяне на бюджет за годината/;
     - участва в изготвянето на счетоводни и други справки свързани с финансово-счетоводната дейност на АГКК; 
     - участва в подготовката и провеждането на годишните инвентаризации.
     - всяко тримесечие попълва необходимите статистически формуляри във връзка с работната заплата и осигуровките на служителите на АГКК;
     - всеки месец до 10 число изготвя декларации – искания и други задължителни отчетни документи до бюрата по труда, с които АГКК има сключени договори по програми и мерки за заетост;
    - начислява приписани разходи съгласно ДДС №20/2004 г. на МФ във връзка със сключените от АГКК договори  за създаване на  изнесени работни места и др
            Минимален размер на основната заплата: 933 лв.  Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен в зависимост от професионалния опит на одобрения кандидат, съгласно нормативните актове.

14. Място за подаване на документи: 
- област София (столица), община Столична, гр. София, ул. Мусала № 1;
- административно звено - отдел „Деловодство и архив“;

15. Срок за подаване на документи - 25.03.2024 г.;

16. Електронна поща за подаване на документи – Виж имейла....

17. Изисквани документи:  
1. Писмено заявление (свободен текст с посочен телефон и e-mail адрес за кореспонденция) за участие в процедурата за заемане на свободната длъжност при условията и по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител;
2. Подробна професионална автобиография;
 3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
4. Копие на служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит; 
 5. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, в случаите по чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;
 6. Копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит – трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такива).
17. Лице за контакт – Пепа Димитрова, тел. 02/8188392, електронна поща Виж имейла...

 

slogan bg