Премини към основното съдържание

Доставка на хардуер и базов приложен софтуер, необходими за изпълнението на Дейности 1-4 по проект „Надграждане на съществуващи информационни системи и развитие на е-услуги от АГКК за по-добро административно обслужване

Статус
Възложена

АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР, гр.София, ул. „Мусала” № 1, на основание Решение № РД-19-2/11.03.2013 г. на Изпълнителния директор на АГКК, Ви уведомява, че е открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:

“Доставка на хардуер и базов приложен софтуер, необходими за изпълнението на  Дейности 1-4 по проект „Надграждане на съществуващи информационни системи и развитие на е-услуги от АГКК за по-добро административно обслужване” (дейност 5 по проекта).  

Проектът се осъществява по Договор рег. № 12-32-13/23.11.2012 година,  с подкрепата на  Оперативна програма „Административен капацитет”, приоритетна ос ІІІ. „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.2. „Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост”, бюджетна линия BG051PO002/12/3.2-03, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

            Настоящата документация е изготвена с цел да Ви помогне да се запознаете с условията и да подготвите своите оферти за участие в тази процедура, съобразно Закона за обществените поръчки (ЗОП).

            Участниците в процедурата следва да прегледат и да се съобразят с всички указания, образци, условия и изисквания, представени в документацията.

            Документацията се получава всеки работен ден от 9:00 до 11:00 ч. и от 15:30 до 17:00 ч. в ЦУ на АГКК след заплащането й по сметка на АГКК IBAN BG 13 BNBG 9661 3100 1201 01, BIC BNBGBGSD, БНБ –ЦУ, до 7 дни преди изтичане на срока за подаване на офертите, посочен в обявлението за обществена поръчка

            За получаване на документацията за участие се заплаща действителната й стойност в размер на 20 (двадесет) лева.

            Офертите на участниците ще се приемат всеки работен ден от 08.30 до 15:00 ч. в деловодството на Агенцията по Геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. „Мусала” № 1, в срок до 15.00 ч. на 23.04.2013 г.

            Офертите ще бъдат разгледани от комисия за разглеждане, оценка и класиране, която ще започне своята работа на първия работен ден след изтичане на срока за подаване на оферти, а именно на 24.04.2013 г. в 10:00 часа в сградата на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. „Мусала” № 1.

            За информация относно документацията се обръщайте към Агенцията по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. „Мусала” № 1, на посочените за контакт телефони в интернет - страницата на АГКК, или на електронната поща на Агенцията.

Дата Описание на файла Размер Sort descending Файл за сваляне
14.05.2013 Решение за класиране и обявяване на изпълнител 100.15 KB resheniescan.pdf
11.04.2013 Разяснение 938.79 KB otg999311042013.pdf
12.03.2013 Документация(.rar 6.37 MB) 6.37 MB dokumentaciqzaprd19211032013.rar

slogan bg