Премини към основното съдържание

ОБЩИНА ПЪРВОМАЙ, област Пловдив

Сканирана заповед

    
З А П О В Е Д № РД-20-20/25.03.2022г.

                 
На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх.№24-03-77/22.03.2022 г. на кмета на община Първомай, област Пловдив (наш рег. № 09-2 (50)/22.03.2022 г.)
НАРЕЖДАМ:

    Допълвам заповед №РД-13-103/17.06.2020 г., на изпълнителния директор на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), както следва:
    В т. 1, се правят следните изменения и допълнения:
1.    Думите „Иванка Ангелова Сталева – старши експерт Общинска собственост“  се заличават;
    2. Точка 1 се допълва със следното лице, а именно:
•    Ана Божанова Божанова – счетоводител.
    Заповедта да се сведе до знанието на посоченото по-горе лице, на кмета община Първомай, на началника на СГКК – Пловдив, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ към АГКК, на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ към АГКК.
    Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Пловдив и община Първомай.
    Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Пловдив.
        
 

З А П О В Е Д  

№ РД-13-103/17.06.2020 г.

            На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо изх. № 92-00-90 от 24.04.2020 г. (наш рег. № 09-2(93) от 29.04.2020 г.) на кмета на община Първомай, област Пловдив

Н А Р Е Ж Д А М: 

            1. Оправомощавам следния служител на Община Първомай, Област Пловдив:

            Иванка Ангелова Сталева – ст. експерт „Общинска собственост“ в отдел „Общинска собственост, транспорт, земеделие и гори“, дирекция „Общинска собственост, устройство на територията, програми и проекти“ в Общинската администрация на Община Първомай;

            която да извършва дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение № КД-3-54 от 17.06. 2020 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и Община Първомай, на територията на Община Първомай  – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.

            2. На лицето по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) – Пловдив.

            Заповедта да се сведе до знанието на посочените по-горе лица, на кмета на Община Първомай, Област Пловдив, на началника на СГКК – Пловдив, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ и на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“, за сведение и изпълнение.

            Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Пловдив и Община Първомай.

            Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Пловдив.

                       

                                

 

                                 ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:

                                                                                       ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА

Дейности по Чл. 1 от споразумението

Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС).

(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.

 1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:

а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;

б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в кадастралната карта и в кадастралния регистър на недвижимите имоти;

в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.

2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:

а) скица на поземлен имот;

б) скица на сграда;

в) схема на самостоятелен обект;

г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.

3. Приемане на заявления за извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти.

(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.

(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса. 

(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.

slogan bg