Обява за конкурс - Директор на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“
Списък
на допуснатите до конкурс кандидати
За длъжност: директор на дирекция
Административно звено: Дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, обща администрация на Агенция по геодезия, картография и кадастър
| 
 Име, презиме и фамилия на кандидата  | 
| 
 1. Анелия Русева Генова  | 
| 
 2. Боян Денев Терзиев  | 
| 
 3. Венцислав Николов Атанасов  | 
Посочените кандидати трябва да се явят за решаване на тест на 11.03.2019 г. от 10.30 часа в сградата на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. Мусала № 1.
Председател на конкурсната комисия: /п/
Списък
на недопуснатите до конкурс кандидати
За длъжност директор на дирекция
Административно звено: Дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, обща администрация на Агенция по геодезия, картография и кадастър
| 
 Име, презиме и фамилия  | 
 Основание за недопускане  | 
| 
 Няма недопуснати кандидати  | 
|
Председател на конкурсната комисия: /п/
Директор на дирекция АПФО
АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР
 Обявява конкурс на основание Закона за държавния служител (ЗДСл) и Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДСл) за заемане на длъжността 
 
 Директор на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“
 
 с изисквания, както следва:
 1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
 1.1. Минимална степен на завършено образование: Магистър.
 1.2. Минимален професионален опит: 5 години.
 1.3. Ранг: II младши.
 1.4. Предпочитана специалност, по която е завършено образованието: право, администрация и управление.
 
 2. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител - длъжността се заема по служебно правоотношение. При назначаване основната месечна заплата ще бъде определяна от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, в границите от 750 до 2700 лв. (за първа степен).
 
 3. Кандидатите да притежават умения и способности за:
 Стратегическа компетентност – визия за бъдещо развитие на организацията при отчитане въздействието на външни и вътрешни фактори;
 Лидерска компетентност – мотивиране и развиване на служителите за постигане на значими индивидуални и организационни цели;
 Управленска компетентност – планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на звеното за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели;
 Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
 Компетентност за преговори и убеждаване – убедително представяне на позиции и аргументи за постигане на съгласие между различни страни;
 Работа в екип – управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
 Фокус към клиента (вътрешен/външен) – осъществяване на дейността в съответствие с потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите или дейностите.
 
 Кратко описание на длъжността:
 - Ръководи административно-правното и финансово обслужване на Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) за законосъобразно изпълнение на функциите й.
 - Ръководи дирекцията, като разпределя, възлага работата и следи за изпълнението.
 - Организира разработването на дългосрочни, краткосрочни и годишни програми и планове за капитални вложения, както и за потребностите за развитие на материално-техническата база на агенцията, организира правилното стопанисване, ползването и опазването на движимото имущество.
 - Ръководи и развива системата за управление на човешките ресурси във връзка с планиране и подбор на персонала, стратегии за развитие, оценка, обучение и квалификация на служителите, стимулиране и работна заплата.
 - Организира съставянето на проект на програмен бюджет на АГКК, счетоводната дейност, съхранението и опазването на счетоводната информация в съответствие с действащото законодателство.
 - Организира и контролира оказването на правна помощ на изпълнителния директор по законосъобразното изпълнение на неговите правомощия, като изразява становища и разработва предложения за решаване на правни проблеми.
 - Организира изготвянето на становища по прилагането на ЗКИР и на ЗГК.
 - Участва в разработването на проекти на нормативни актове в областта на кадастъра, геодезията, картографията и геоинформатиката и на методически указания по прилагането им;
 - Организира изготвянето на тръжната документация по процедурите за възлагане на обществени поръчки, планове, отчети и други документи съгласно Закона за обществените поръчки (ЗОП), включително договори, споразумения, проекти на заповеди; организира провеждането на процедурите съгласно ЗОП, като отговаря за законосъобразността на актовете.
 - Организира извършването на деловодното обслужване, включително обработката на входящите и изходящите документи и вътрешната поща, комплектуване и водене на учрежденския архив.
 - Организира изготвянето на отговори на жалби, предложения и сигнали на физически и юридически лица по въпроси, свързани с дейностите по административното обслужване и др.
 
 4. Начин за провеждане на конкурса:
 4.1. Решаване на тест;
 4. 2. Интервю с кандидатите.
 
 5. За участие в конкурса кандидатите подават документи съгласно чл. 17, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители:
 5.1. Заявление по образец;
 5.2. Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
 5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
 5.4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
 5.5. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
 
 6. Документи за участие в конкурса се подават в 10-дневен срок от публикуване на обявлението (до 17.30 ч. на 15.02.2019 г.) в деловодството на АГКК - гр. София, ул. Мусала 1, лично или чрез пълномощник.
 
 7. Списъците и други съобщения във връзка с обявената конкурсна длъжност ще се обявяват във фоайето в централното управление на АГКК и на интернет страницата на Агенцията.
 
 Информация за конкурса ще се представя на кандидатите в отдел “Човешки ресурси, деловодно обслужване и връзка с потребители” на АГКК, на телефон 02/8188387.
 
 Забележка: Документи, прикачени по настоящата обява в jobs.bg, изпратени по куриер или по електронна или друг вид поща няма да бъдат приемани и ще бъдат връщани на подателя.
 Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.
