Старши експерт в отдел „Преобразуване на планове, карти и регистри“, дирекция „Кадастрална и специализирани карти“,
Списък
на допуснатите до конкурс кандидати
За длъжност: Старши експерт
Административно звено: отдел «Преобразуване на планове, карти и регистри», дирекция КСК, АГКК
| 
 Име, презиме и фамилия на кандидата  | 
| 
 1.Калина Райчева Дубровска  | 
| 
 2. Мариус Вълчев Йолов  | 
| 
 3. Антонела Димитрова Донушева  | 
Посочените кандидати трябва да се явят за решаване на тест на 12.10.2017 г. от 10.00 часа в сградата на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. Мусала № 1.
Председател на конкурсната комисия: /п/
Списък
на недопуснатите до конкурс кандидати
За длъжност: Старши експерт
Административно звено: отдел «Преобразуване на планове, карти и регистри», дирекция КСК, АГКК
| 
 Име, презиме и фамилия  | 
 Основание за недопускане  | 
| 
 Няма недопуснати кандидати  | 
|
Председател на конкурсната комисия: /п/
АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ   И КАДАСТЪР
 Обявява конкурс на основание Закона за държавния служител (ЗДСл) и Наредбата   за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДСл) за заемане на   длъжността 
 
 Старши експерт в отдел „Преобразуване на планове, карти и регистри“, дирекция   „Кадастрална и специализирани карти“,
 
 с изисквания, както следва:
 
 1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
 1.1. Образование – висше; минимална образователна степен „Бакалавър“,
 1.2. Професионална област – Геодезия;
 1.3. Минимален професионален опит – 2 години. Минимален ранг - ІV младши.
 2. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния   служител - длъжността се заема по служебно правоотношение. При назначаване   основната месечна заплата ще бъде определяна от органа по назначаване,   съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в   границите от 460 до 1200 лв.
 
 3. Кандидатите да притежават умения и способности за:
 Аналитична компетентност - Събиране, обработване и анализ на информация и   предлагане на ефективни решения;
 Ориентация към резултати - Постигане на високи резултати в съответствие с   поставените цели и изисквания;
 Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане   на обща цел;
 Комуникативна компетентност - Ефективен обмен на информация и ясно изразяване   в устна и писмена форма;
 Фокус към клиента (вътрешен/външен) - Ефективно удовлетворяване на   потребностите, интересите и очакванията на клиентите/ потребителите на   услугите и дейностите;
 Професионална компетентност – познаване на нормативните документи, свързани с   длъжностните му задължения и дейността на АГКК;
 Компютърни умения - ползване на MS Windows, MS Word, Exсel, Internet и   софтуер за обработка на кадастрални данни и софтуер за проверка на   геодезическата основа и цифровия вид на ККР.
 
 Кратко описание на длъжността:
 Участва в приемането на предоставената от Министерство на земеделието и   храните (МЗХ) карта на възстановената собственост на землищата в цифров вид   (в ZEM формат).
 Извършва проверка и анализ на представените от МЗХ изходни материали и данни   за несъвпадение между землищни граници и наличие на контактна зона.
 Подготвя доклад за резултатите от проверката и анализа.
 Извършва техническите дейности по създаването на кадастрална карта и регистри   чрез преобразуване на картата на възстановена собственост при спазване на   методологията и в съответствие с нормативните документи по кадастъра.
 Подпомага началника на отдела при създаването и поддържането на архива в   отдела и др.
 
 4. Начин за провеждане на конкурса:
 4.1. Решаване на тест;
 4. 2. Интервю с кандидатите.
 
 5. За участие в конкурса кандидатите подават документи съгласно чл. 17, ал. 1   и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители:
 5.1. Заявление по образец;
 5.2. Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, гражданин на   друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението   за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не   е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ   характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да   заема определена длъжност; 
 5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен,   допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
 5.4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния   опит;
 5.5. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
 
 6. Документи за участие в конкурса се подават в 10-дневен срок от публикуване   на обявлението (до 17.30 ч. на 25.09.2017г. вкл.) в деловодството на АГКК -   гр. София, ул. Мусала № 1, лично или чрез пълномощник.
 
 7. Списъците и други съобщения във връзка с обявената конкурсна длъжност ще   се обявяват във фоайетата в централното управление на АГКК и на интернет   страницата на Агенцията.
 
 8. Информация за конкурса ще се представя на кандидатите в отдел “Човешки   ресурси и деловодно обслужване” на АГКК, на телефон 02/8188387.
 
 Забележка: Документи, прикачени по настоящата обява в jobs.bg, изпратени по   куриер или по електронна или друг вид поща няма да бъдат приемани и ще бъдат   връщани на подателя.
 Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на   кандидатите при подаване на документите.
