Премини към основното съдържание

Изпълнение на Дейност 1 и 2 по Договор рег. № 12-32-13/23.11.2012 година

Статус
Възложена

АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР, гр. София, ул. „Мусала” № 1, на основание Решение № РД-19-9/28.10.2013 г. на Изпълнителния директор на АГКК, Ви уведомява, че е открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:

Изпълнение на Дейност 1 „Надграждане на информационната система  за специализирани данни и предоставяне на електронни административни услуги за охранителните зони “А” и “Б” и за обектите в имотите - публична държавна и общинска собственост  на територията на Черноморското крайбрежие” и Дейност 2 „Развитие на електронните административни услуги от Държавния геодезически, картографски и кадастрален фонд (Геокартфонд)”

Обособена позиция № 1: Изпълнение на Дейност 1 „Надграждане на информационната система  за специализирани данни  и предоставяне на електронни административни услуги за охранителните зони “А” и “Б” и за обектите в имотите - публична държавна и общинска собственост  на територията на Черноморското крайбрежие”.

Обособена позиция № 2: Изпълнение на Дейност 2 „Развитие на електронните административни услуги от Държавния геодезически, картографски и кадастрален фонд (Геокартфонд)”. 

Проектът се осъществява по Договор рег. № 12-32-13/23.11.2012 година,  с подкрепата на  Оперативна програма „Административен капацитет”, приоритетна ос ІІІ. „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.2. „Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост”, бюджетна линия BG051PO002/12/3.2-03, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

            Настоящата документация е изготвена с цел да Ви помогне да се запознаете с условията и да подготвите своите оферти за участие в тази процедура, съобразно Закона за обществените поръчки (ЗОП).

            Участниците в процедурата следва да прегледат и да се съобразят с всички указания, образци, условия и изисквания, представени в документацията.

            Документацията се получава всеки работен ден от 9:00 до 11:00 ч. и от 15:30 до 17:00 ч. в ЦУ на АГКК, до 29.11.2013г., след заплащането й по сметка на АГКК:  IBAN BG 94 BNBG 9661 3100 1103 01, BIC BNBGBGSD, БНБ –ЦУ.

            За получаване на документацията за участие се заплаща действителната й стойност в размер на 20 (двадесет) лева.

            Офертите на участниците ще се приемат всеки работен ден в деловодството на Агенцията по Геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. „Мусала” № 1, в срок до 09.12.2013 г. - 15.00ч.

            Офертите ще бъдат разгледани от комисия за разглеждане, оценка и класиране, която ще започне своята работа на първия работен ден след изтичане на срока за подаване на оферти, а именно на 10.12.2013 г. в 10:00 часа в сградата на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. „Мусала” № 1.

            За информация относно документацията се обръщайте към Агенцията по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. „Мусала” № 1, на посочените за контакт телефони в интернет - страницата на АГКК, или на електронната поща на Агенцията.

Дата Описание на файла Sort descending Размер Файл за сваляне
28.10.2013 Документация(rar 18Mb) 17.67 MB documentaciya.rar
08.11.2013 Решение за промяна 314.98 KB reshrd19908112013promqna.pdf
21.11.2013 Допълнение към Разяснения по постъпило запитване peг. № 99 - 334/15.11.2013 г. 504.38 KB 99-334.pdf
25.11.2013 Разяснения ІІ - по постъпило запитване peг. № 99 - 334(1)/21.11.2013 г. 182.67 KB 99-3342.pdf
28.11.2013 Разяснения ІІІ - по постъпило запитване peг. № 99 - 334(2)/26.11.2013 г. 194.34 KB 99-3343.pdf
02.12.2013 Разяснения VІ - по постъпило запитване peг. № 99 - 334(3)/29.11.2013 г. 525.63 KB 99-3343.pdf
19.12.2013 Протокол 1 193.51 KB protokol1d1d2.pdf
07.02.2014 Протокол 2 325.24 KB protokol2.pdf
11.02.2014 Покана за отваряне на ценови оферти 288.6 KB pokanaceni99-30.pdf
25.02.2014 Решение за обявяване класиране и изпълнители 800.1 KB rd-19-9.pdf

slogan bg