Премини към основното съдържание

Старши юрисконсулт по заместване в отдел „Правен“, дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“

Тип обява
Обява за работа
Статус на обява
Затворена
КЛАСИРАНЕ 

на кандидатите в конкурса за длъжността старши юрисконсулт в отдел „Правен“, дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, обща администрация при АГКК
            На основание чл. 44, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, въз основа на проведения конкурс, комисията класира следните кандидати, показали най-високи резултати:

Първо място – Антон Вутов;

                          ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:.........../п/...............
                                                            
                                                                                            ЦВЕТЕЛИНА АСЕНОВА

СПИСЪК

Списък
на допуснатите и недопуснатите кандидати до участие в конкурс
за длъжност: старши юрисконсулт в отдел „Правен“, дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“(АПФО), обща администрация при АГКК.
      
Конкурсната комисия, определена със заповед № РД-13-2(1) от 31.01.2024 г. на Изпълнителния директор на АГКК, реши: 

I.    Допуска до конкурс следните кандидати:
1. Антон Вутов;

II.    Недопуснати до конкурса кандидати: 
            Няма

III.    Допуснатите кандидати до конкурса за длъжността старши юрисконсулт в отдел „Правен“, дирекция АПФО, трябва да се явят на тест на 14.02.2024 г. /сряда/ от 10:00 часа в сградата на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, на адрес: гр. София, кв. Бъкстон, ул. „Мусала“ № 1.
Кандидатите да носят документ за самоличност.
Интервюто с успешно издържалите теста кандидати ще се проведе на 14.02.2024 г. в 11.30 часа на посочения адрес.

В съответствие с разпоредбата на чл. 34, ал. 5 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, комисията взе решение за системата за определяне на резултатите и минималния резултат, при който кандидатът се счита за успешно издържал теста:

В теста кандидатите трябва да отбелязват със син химикал буквата на верния отговор, като я очертаят със знака „О“.
В теста кандидатите нямат право да поправят, дописват или изтриват вече избран отговор, както и да отбелязва  повече от един отговор на всеки отделен въпрос. В тези случаи ще се счита, че на съответния въпрос е отговорено невярно. Липсата на отговор не носи точки. Максималният резултат, който може за бъде постигнат при правилно решен тест, е оценка 5,00. Минималният резултат за допускане до интервю е оценка 4,00 или правилен отговор на поне 20 въпроса от теста.
Скалата за оценка е следната:
При 25 правилни отговора – оценка 5,00;
               При 23-24 правилни отговора – оценка 4,75;
               При 21-22 правилни отговора – оценка 4,50;
               При 20 правилни отговора – оценка 4.
              По-малко от 20 правилни отговора – оценка неиздържал.
              Време за решаване на теста – 60 минути.
              Кандидатите получили оценка „неиздържал“ не се допускат до интервю.

Интервюто ще съдържа въпроси за установяване в каква степен кандидатът притежава професионалните и деловите качества, необходими за изпълнението на длъжността, в съответствие с критериите за преценка на кандидатите - Приложение № 5 към чл. 42, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
Минималният резултат, при който кандидатите се считат за успешно издържали интервюто – минимум оценка 4,00.
Крайният резултат на всеки кандидат е сбор от: оценката от теста, умножен по коефициент 3 и оценката от интервюто, умножена по коефициент 5.

IV.    Информационни източници, които кандидатите могат да ползват за подготовка:

1.    Закон за държавния служител;
2.    Закон за администрацията;
3.    Закон за геодезията и картографията;
4.    Закон за кадастъра и имотния регистър и подзаконовите нормативни актове към него;
5.    Административнопроцесуален кодекс;
6.    Закон за собствеността;
7.    Граждански процесуален кодекс;
8.    Закон за обществените поръчки;
9.    Кодекс на труда;
10.    Закон за устройство на територията.

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ: ............. /п/ ................  
                                    Цветелина Асенова
 

ОБЯВА

АГЕНЦИЯТА ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР

Обявява конкурс на основание Закона за държавния служител (ЗДСл) и Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) за заемане на длъжността 

Старши юрисконсулт по заместване
в отдел „Правен“, дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, обща администрация при Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК),

с изисквания, както следва:
1. Минимални  и специфични изисквания, които са предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
1.1. Образование - висше; минимална образователна степен „Магистър“;
1.2. Професионална област – Социални, стопански и правни науки, Професионално направление – право; с придобита юридическа правоспособност;
1.3. Минимален професионален опит – 2 години;
1.4. Минимален ранг - IV младши.

2. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител- длъжността се заема по служебно правоотношение. При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване в рамките на минималния и максимален размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен по приложение 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 933 до 2600 лв., като се отчита професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат. При назначаването, индивидуалният размер ще бъде определен съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл. 8, чл. 9 и чл. 10 от Вътрешните правила за заплатите в Агенцията по геодезия, картография и кадастър и в рамките на разходите за персонал по бюджета на агенцията при спазване на нормативните изисквания.

3. Кандидатите да притежават умения и способности за:
Аналитична компетентност - събиране, обработване и анализ на информацията и предлагане на ефективни решения.
Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания. 
Работа в екип - участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.
Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма.
Фокус към клиента (вътрешен/външен) - ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите.
Професионална компетентност - познаване на нормативните документи, свързани с длъжностните му задължения и дейността на АГКК.
Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.

Кратко описание на длъжността:
-    Осъществява правна помощ на изпълнителния директор и структурните звена, в агенцията, с оглед законосъобразното осъществяване на техните функции, включително във връзка с взаимодействието на кадастъра с имотния регистър.
-    Участва при изготвяне, сключване, изменение и прекратяване на договори, и/или дава мнение по законосъобразността им.
-    Дава становища по процедиране на конкретни жалби до Службите по геодезия, картография и кадастър (СГКК) и разработва предложения за решения на правни проблеми и по цялостната дейност на агенцията. 
-    При необходимост, анализира и изработва указания до службите по геодезия, картография и кадастър, по тълкуване и прилагане на нормативните актове, в областта на кадастъра, геодезията и картографията.
-    Участва в работата на вътрешноведомствени комисии и осигурява законосъобразността на взетите решения.
-    Участва в изработването на проекти на нормативни актове, както и дава становища по други такива, изпратени от други държавни органи за съгласуване.
-    Осъществява процесуално представителство и защита на АГКК, респ. териториалните СГКК.
-    Предприема правни действия за събиране на вземания на АГКК.
-    Дава правни становища по постъпили жалби, сигнали и предложения, в т.ч. искания по реда на Закона за достъп до обществена информация и Закона за личните данни.
-    Разработва документации за обществени поръчки по Закона за обществените поръчки и ППЗОП.

4. Начин за провеждане на конкурса:
4.1. Решаване на тест;
4.2. Интервю с кандидатите.

5. Необходими документи за участие в конкурс: 
5.1. Заявление за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл. Към заявлението се прилагат:
5.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
 5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
 5.4. Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина /при наличие на такъв/;
5.5. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.

6. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

7. Документи за участие в конкурса се подават в 10-дневен срок от публикуване на обявлението (до 17:00 ч. на 26.01.2024 г.) в деловодството на АГКК - гр. София, кв. „Бъкстон“, ул. „Мусала“ № 1, по един от следните начини:
- лично от кандидата на посочения адрес;
- чрез пълномощник, като в този случай е необходимо да бъде попълнено  пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса;
 - на имейл: Виж имейла..., като заявлението и декларацията трябва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.   
При подаване на заявленията - лично или чрез пълномощник, кандидатите се уведомяват от служителите, определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите на подаване на документите по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.

8. Списъците и други съобщения във връзка с обявената конкурсна длъжност се обявяват на интернет страницата на Агенцията - www.cadastre.bg.

9. Информация за конкурса се предоставя на кандидатите в отдел „Човешки ресурси” на АГКК, на телефон 02/8188392.

Образци на заявление за участие в конкурса и на декларация могат да се изтеглят от раздел „Конкурси“ на сайта на Административния регистър: http://iisda.government.bg/competitions.

Забележка: Документи, прикачени по настоящата обява в jobs.bg, изпратени по куриер или друг вид поща, няма да бъдат приемани и ще бъдат връщани на подателя.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите, както и информация за пречките за назначаване.

 

slogan bg