Премини към основното съдържание

ОБЩИНА ПАВЛИКЕНИ, област ВЕЛИКО ТЪРНОВО

З А П О В Е Д 

 

 

№ РД-13-221_1-11.02.2020 г.

 

 

 

            На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо рег. № РД-02-16-6695 от 28.01.2020 г. на кмета на община Павликени, област Велико Търново (наш № 09-2/29/ от 28.01.2020 г.)

 

ДОПЪЛВАМ

моя Заповед № РД-13-221 от 05.12.2019 г., както следва:

            Параграф единствен: В т. 1 след думите „Маруся Стефанова Иванова – специалист строителство, дирекция УТС“, се добавя още 1 /едно/ лице, а именно:

 

            Бистра Тодорова Василева – началник отдел „Общинска собственост и стопански дейности“ (ОССД);

            Заповедта да се сведе до знанието на посоченото по-горе лице, на кмета на Община Павликени, на началника на СГКК – Велико Търново, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, АГКК, и на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“, АГКК, за сведение и изпълнение.

            Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Велико Търново и Община Павликени.

            Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Велико Търново.                 

                                                          

                                               ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:

                                                                                             

                                                                                       ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА

З А П О В Е Д 

№ РД-13-221-05.12.2019 г.

 

            На основание чл. 55, ал. 9 от Закона за кадастъра и имотния регистър, чл. 35, ал. 4 от Наредба № РД-02-20-4 от 11.10.2016 г. за предоставяне на услуги от кадастралната карта и кадастралните регистри и писмо рег. № УТС-02-04-7439 от 07.11.2019 г. на кмета на община Павликени, област Велико Търново (наш № 09-3/104/ от 11.11.2019 г.)

 

Н А Р Е Ж Д А М:

 

            1. Оправомощавам следните служители на Община Павликени, област Велико Търново: 

            Стела Петрова Личева – ст. експерт общинска собственост, отдел ОССД;

            Емил Кирилов Иванов -  ст. експерт строителство, дирекция УТС;

            Маруся Стефанова Иванова – специалист строителство, дирекция УТС;

            която да извършва дейностите посочени в чл. 1 от Споразумение № КД-3-146-2019 г., сключено между Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) и Община Павликени, на територията на община Павликени – урбанизирана и неурбанизирана, за която има одобрени кадастрална карта и кадастрални регистри.

            2. На лицата по т. 1 да се осигури достъп с необходимите права до административната информационна система на кадастъра и да се предостави печат на Служба по геодезия, картография и кадастър (СГКК) – Велико Търново.

 

            Заповедта да се сведе до знанието на посоченото по-горе лице, на кмета на Община Павликени, на началника на СГКК – Велико Търново, на директора на дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“ и на директора на дирекция „Информационни технологии и пространствени данни“ за сведение и изпълнение.

            Заповедта да се публикува на официалната страница на АГКК и да бъде поставена на видно място в сградите на СГКК – Велико Търново и Община Павликени.

 

            Контрола по изпълнението на заповедта възлагам на началника на СГКК – Велико Търново.

                       

                                 ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:

                                                                                      

                                                                                       ИНЖ. ВИОЛЕТА КОРИТАРОВА

Дейности по Чл. 1 от споразумението

Чл. 1. (1) Общината приема да подпомага Агенцията при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС).

(2) Административното обслужване по ал. 1 обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.

 1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:

а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;

б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в кадастралната карта и в кадастралния регистър на недвижимите имоти;

в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.

2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:

а) скица на поземлен имот;

б) скица на сграда;

в) схема на самостоятелен обект;

г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.

3. Приемане на заявления за извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти.

(3) Дейностите и услугите по ал. 2 се изпълняват от оправомощени със заповед на изпълнителния директор на Агенцията служители на Общината, определени от кмета на Общината.

(4) За официалните документи по ал. 2, т. 2 на Агенцията се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса. 

(5) Дължимата такса по предходната алинея се заплаща от заявителя чрез нареждане за банков превод или на ПОС терминал на Агенцията.

slogan bg